Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21046
Название: Peculiarities of modeling Ukrainian-Chinese cooperation in the field of education
Другие названия: Особливості моделювання українсько-китайського співпраці в освітній сфері
Авторы: Danko, Yu.
Ключевые слова: кооперація
інтеграція
інноваційна політика закладів вищої освіти
механізм моделювання управління закладів вищої освіти
cooperation
integration
innovation policy of higher education institutions
mechanism of modeling management of higher education institutions
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Danko Yu. Peculiarities of modeling Ukrainian-Chinese cooperation in the field of education = Особливості моделювання українсько-китайського співпраці в освітній сфері [Текст] / Yu. Danko // Менеджмент. - 2022. - Вип. 1 (35). - С. 117-131.
Source: Менеджмент
Краткий осмотр (реферат): Актуальним питанням підтримки розвитку національних освітніх систем є організаційне моделювання взаємодії у глобальному середовищі. Така взаємодія ведеться у різних напрямах: робота у міжнародних освітніх організаціях, реалізація міжнародних освітніх проєктів, двосторонні міжурядові контакти, співробітництво закладів освіти різних країн тощо. Інструменти та методи взаємодії інституційних одиниць національних освітніх систем у глобальному середовищі постійно трансформуються та набувають нових форм. Щоправда, в останні роки ці тенденції дещо загальмовано через світову пандемію та агресію РФ. Гіпотеза наукового дослідження полягає у обґрунтуванні методичних положень управління розвитком кооперації міжнародних закладів вищої освіти на прикладі Українсько-Китайської співпраці. Метою дослідження є моделювання Українсько-Китайської співпраці на прикладі кооперування закладів вищої освіти. Методологією наукового дослідження є застосування системного, синергетичного та процесного підходів до моделювання кооперацією закладів вищої освіти на прикладі Українсько-Китайської співпраці. У процесі дослідження використовувалися такі методи: діалектично-логічний метод наукового пізнання та загальнонауковий метод гносеології − для дослідження ролі та основних форм розвитку кооперативних структур; системно-структурний метод, методи індукції, дедукції та логічних узагальнень − для формування передумов та інституціонального підґрунтя розвитку міжнародного ринку освітніх послуг; методи економіко-статистичного аналізу − для дослідження тенденцій розвитку у сфері інтернаціоналізації вищої освіти; обґрунтування особливостей моделювання співпраці у сфері освіти України та інших країн світу на прикладі Китаю. Висновки та перспективи подальших досліджень сформовано та обгрунтовано напрями розвитку системи емпіричних доказів переваг переходу від кооперації до транснаціонального партнерства закладів вищої освіти на прикладі Українсько-Китайської співпраці, відповідно до досягнутого рівня соціально-економічної ефективності механізму управління.
An urgent issue of supporting the development of national educational systems is organizational modeling of interaction in a global environment. Such interaction is carried out in various directions: work in international educational organizations, implementation of international educational projects, bilateral intergovernmental contacts, cooperation of educational institutions of different countries, etc. Tools and methods of interaction of institutional units of national educational systems in the global environment are constantly being transformed and taking on new forms. However, in recent years, these trends have slowed somewhat due to the global pandemic and the aggression of the Russian Federation. The hypothesis of the scientific research consists in substantiating the methodological provisions of managing the development of cooperation of international institutions of higher education on the example of Ukrainian-Chinese cooperation. The purpose of the study is to model Ukrainian-Chinese cooperation on the example of cooperation of higher education institutions. The methodology of scientific research is the application of systemic, synergistic and process approaches to the modeling of cooperation of higher education institutions on the example of Ukrainian-Chinese cooperation. The following methods were used in the research process: the dialectical-logical method of scientific knowledge and the general scientific method of epistemology – to study the role and main forms of development of cooperative structures; system-structural method, methods of induction, deduction and logical generalizations – for the formation of prerequisites and institutional basis for the development of the international market of educational services; methods of economic and statistical analysis – for researching development trends in the field of internationalization of higher education; substantiation of the peculiarities of modeling cooperation in the field of education of Ukraine and other countries of the world on the example of China. Conclusions and prospects for further research were formed and the directions for the development of the system of empirical evidence of the advantages of the transition from cooperation to transnational partnership of higher education institutions based on the example of Ukrainian-Chinese cooperation, in accordance with the achieved level of socio-economic efficiency of the management mechanism, were formed.
DOI: 10.30857/2415-3206.2022.1.9
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21046
ISSN: 2415-3206
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Менеджмент

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Management_2022_Issue1(35)_P117-131.pdf215,42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.