Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21057
Название: Ефективність застосування методичного інструментарію предиктивного аналізу в діяльності торговельних підприємств
Другие названия: The effectiveness of the predictive analysis methodological toolkit application for the performance of trading enterprises
Авторы: Городецький, Ю. Д.
Ключевые слова: аналітика
предиктивна аналітика
оперативний маркетинг
стратегічний маркетинг
аналіз діяльності підприємства
аналітичний маркетинг
метод Сальса
внутрішній маркетинг
analytics
predictive analytics
operational marketing
strategic marketing
company performance analysis
analytical marketing
SALSA approach
internal marketing
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Городецький Ю. Д. Ефективність застосування методичного інструментарію предиктивного аналізу в діяльності торговельних підприємств [Текст] / Ю. Д. Городецький // Журнал стратегічних економічних досліджень. - 2022. - № 4 (9). - С. 87-95.
Source: Журнал стратегічних економічних досліджень
Краткий осмотр (реферат): Стаття розкриває теоретичні аспекти застосування аналітичного методу сегментарного абстрактно-логічного та статистичного аналізу (Сальса) продуктового портфеля підприємства. Метод Сальса об’єднує кілька напівзалежних блоків статистики закупівель, обсягів продажу та оборотності окремих брендів та товарів, як у процесі закупівель, так і на складах. Цей метод предиктивного аналізу дозволяє оптимізувати роботу відділів стратегічного та оперативного маркетингу на мікро- та макрорівнях. Ефективність роботи всіх відділів підприємства залишається головним фактором розвитку компанії та утримання частки ринку загалом. Встановлено, що завдяки використанню методу аналізу Сальса підприємство здатне не лише скоротити свої витрати, але й чіткіше відчувати зміни в навколишньому ринковому оточенні та швидко реагувати на них. Крім того, предикативний аналіз значно полегшує завдання завчасної підготовки необхідних стратегічних планів підприємства або корегування наявних. У статті описуються основні напрями, особливості та теоретичні засади методу предиктивної аналітики Сальса, що входить до обов’язкового набору первинних маркетингових досліджень діяльності торговельного підприємства при визначенні маркетингової стратегії в оперативних умовах. Наголошується, що проведення періодичного аналізу діяльності підприємства сприятиме формуванню ефективної маркетингової стратегії, а також можливості змінювати наявні політики складу продуктового портфеля, ціноутворення, політики збуту та просування, особливо в умовах кризи або нестабільного бізнес-середовища. Аналіз Сальса та відображені в ньому залежності, зокрема зміна цих показників, допоможе з високою ймовірністю передбачати зміни в зовнішньому та внутрішньому середовищі та швидко реагувати на них. Визначено, що метод Сальса є окремою частиною системи предиктивної аналітики торгового підприємства, особливістю якого є гнучкість та незалежність. Загалом, метод Сальса може бути як частиною системи аналітики компанії, так і єдиною аналітичною системою, що показує реальну ефективність роботи підприємства та дозволяє передбачати зміни в макро- та мікросередовищі в майбутньому.
The article provides insights into theoretical premises of applying the analytical method of segmental abstract logical and statistical analysis (SALSA) of a company's product portfolio. The SALSA approach combines a range of semi-dependent blocks of procurement statistics, sales volumes as well as individual brand and product turnover, both in the procurement process and in warehouses. The above predictive analysis technique is an instrument to enhance the performance of strategic and operational marketing departments at the micro- and macrolevels. Performance efficiency in all company units has proved to be a key driver in company development and ultimately in maintaining the market share. The findings reveal that making use of the SALSA analysis approach might facilitate company cost reduction and also contributes to providing a better sense of changes in the market environment and the ability to respond immediately. In addition, predicative analysis enables early strategic planning or adjusting the company current objectives. This paper discusses the key areas, the specifics and the conceptual frameworks of the SALSA approach in predictive analytics which is part of the mandatory set of primary marketing research for a trading company while selecting its marketing strategy in operational settings. It is emphasized that assessing company performance on a regular basis will contribute to building an effective marketing strategy as well as provide an opportunity to change the current product portfolio structure, along with pricing, sales and promotion policies, in particular, in the context of crisis vulnerability or unstable business environment. The SALSA analytics and the embedded relationships, in particular, changes in indicators, will help to improve the accuracy in predicting changes in the external and internal environment and quickly respond to them. It is argued that the SALSA approach used by a trading company as a separate structural element in a predictive analytical paradigm is characterized by high flexibility and independence. In general, the SALSA methodology can be employed both as part of the company's analytics as well as a single analytical framework that demonstrates true company performance efficiency and contributes to predicting changes in the macro- and microenvironment in the future.
DOI: 10.30857/2786-5398.2022.4.9
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21057
ISSN: 2786-5398
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Журнал стратегічних економічних досліджень

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
JSED_2022_N4(9)_P087-095.pdf468,69 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.