Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21108
Title: Підходи до створення дизайну етикетки для ефективного продажу продукції
Other Titles: Approaches to create label design for effective sale of products
Authors: Гула, Є. П.
Колосніченко, Олена
Куценко, Анастасія
Поросюк, Аліна
Keywords: етикетка
дизайн упаковки
вино
графічний дизайн
label
packing design
wine
graphic design
Issue Date: 2022
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Підходи до створення дизайну етикетки для ефективного продажу продукції / Є. П. Гула, О. Колосніченко, А. Куценко, А. Поросюк // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 75-78.
Abstract: Представлено результати роботи з встановлення дизайну етикеток вина з точки зору продажу; досліджено вплив різних методів графічної виразності та візуальних образів на рішення споживача про покупку вина. З’ясовано, що не тільки колір та шрифти привертають увагу, а й візуальні образи приховані на етикетці, зчитуючі котрі мозок виділяє гормон задоволення дофамін. Таким чином, отримуючи позитивні емоції покупець пов’язує їх з продуктом, що значно збільшує шанси на покупку.
The results of work on establishing the design of wine labels in terms of sales are presented; the influence of different methods of graphic expression and visual images on the consumer 's decision to buy wine has been studied. Not only sound education but his alertness and dedication too are most required. Thus, receiving positive emotions, the buyer associates them with the product, which significantly increases the chances of purchase.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21108
Appears in Collections:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD_2022_V2_P075-078.pdf188,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.