Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21120
Назва: Особливості дизайну рекламних афіш музичних заходів
Інші назви: Features of design of advertising posters of music events
Автори: Мазніченко, О. В.
Кугай, Т. А.
Приходько, Ірина
Пашукова, С. Г.
Ключові слова: графічний дизайн
реклама
композиційні прийоми
рекламний плакат
афіша
музична індустрія
graphic design
advertising
compositional techniques
advertising poster
poster
music industry
Дата публікації: 2022
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Особливості дизайну рекламних афіш музичних заходів / О. В. Мазніченко, Т. А. Кугай, І. Приходько, С. Г. Пашукова // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 120-123.
Короткий огляд (реферат): Метою роботи є проведення аналізу тенденцій художньо-комунікативних прийомів розробки плакатів як засобу реклами, дизайнерських рішень, що використовуються при їх створенні, дослідження специфіки рекламних плакатів музичних заходів і виявлення особливостей їх дизайну та розміщення характерних елементів.
The purpose of this work is to analyze the trends of artistic and communicative methods of developing posters as a means of advertising, design solutions used in their creation. Investigate the specifics of advertising posters of musical events; identify features of their design and placement of characteristic elements.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21120
Розташовується у зібраннях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну
Кафедра цифрового мистецтва (ЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2022_V2_P120-123.pdf763,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.