Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21135
Title: Особливості дизайну інтер’єрів закладів дошкільної освіти на прикладі центрів розвитку
Other Titles: Peculiarities of interior design of preschool education institutions on the example of development centers
Authors: Абизов, Вадим
Дзюбенко, Анна
Keywords: заклади дошкільної освіти
дизайн
функціонально-просторова організація
психологічний комфорт
preschool education institutions
design
interior
functionalspatial organization
psychological comfort
Issue Date: 2022
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Абизов В. Особливості дизайну інтер’єрів закладів дошкільної освіти на прикладі центрів розвитку / В. Абизов, А. Дзюбенко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 167-169.
Abstract: У дослідженні розглянуто проблеми формування інтер’єрів закладів дошкільної освіти на прикладі центрів розвитку дітей. Проведено аналіз функціонально-просторової організації даного типу закладів. Метою дослідження стало виявлення особливостей їх дизайну, зокрема стосовно функціональних і планувальних рішень, розташування й застосування універсальних меблів та відповідних кольорів.
The study examines the problems of interior design of preschool education on the example of child development centers. The analysis of the functional-spatial organization of this type of institutions is carried out. The aim of the study was to identify the features of their design, in particular in relation to functional and planning decisions, location and use of universal furniture and related colors.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21135
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасного дизайну
Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD_2022_V2_P167-169.pdf210,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.