Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21164
Title: Ребрендинг та елементи айдентики біосферного заповідника "Асканія Нова"
Other Titles: Rebranding and elements of the biosphere reserve "Askania Nova" identity
Authors: Батрак, Вадим
Климович, Ольга
Хиневич, Р. В.
Довженко, Ірина
Keywords: логотип
фірмовий стиль
бренд
дизайн
logo
corporate identity
brand
design
Issue Date: 2022
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Ребрендинг та елементи айдентики біосферного заповідника "Асканія Нова" / В. Батрак, О. Климович, Р. В. Хиневич, І. Довженко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 266-269.
Abstract: Розглянуто ключові аспекти ребрендингу та елементів айдентики біосферного заповідника "Асканія Нова". Виконано аналіз сучасних тенденцій створення бренду, його сприйняття та значимість. Продемонстровано основні елементи айдентики як складові бренду та підходи до створення власного вдалого та ефективного фірмового стилю. Наведено коротку історію створення заповідника.
Key aspects of rebranding and elements of the biosphere reserve "Askania Nova" identity are considered in the abstracts. The analysis of modern trends in brand creation, its perception and significance was carried out. The main elements of identity as components of the brand and approaches to creating their own successful and effective corporate identity are demonstrated. A brief history of the creation of the reserve is considered.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21164
Appears in Collections:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD_2022_V2_P266-269.pdf176,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.