Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21168
Title: Кодована інформація як інноваційний засіб у дизайні реклами
Other Titles: Coded information as an innovative tool in advertising design
Authors: Воробчук, М. С.
Пашкевич, Калина
Яковлєв, Микола
Скляренко, Наталія
Keywords: кодована інформація
інновації
дизайн реклами
бренд
матричний код
Qr-код
доповнена реальність
coded information
innovations
advertising design
brand
matrix code
Qr-code
augmented reality
Issue Date: 2022
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Кодована інформація як інноваційний засіб у дизайні реклами / М. С. Воробчук, К. Пашкевич, М. Яковлєв, Н. Скляренко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 282-284.
Abstract: Розглянуто кодовану інформацію як сучасний інноваційний засіб у дизайні реклами. Виявлено потенційні можливості використання кодів у формуванні візуального сприйняття образу, емоційного впливу на споживача й життєдіяльність людини в цілому. Доведено, що використання кодованої інформації у дизайні сьогодні є перспективним напрямком, який вимагає подальшого вивчення та удосконалення.
Coded information is considered as a modern innovative tool in advertising design. The potential possibilities of using codes in the formation of visual perception, image, emotional impact on the consumer and human life in general are identified. It is proved that the use of coded information in design today is a promising area that needs further study.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21168
Appears in Collections:Кафедра моди та стилю (МС)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD_2022_V2_P282-284.pdf204,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.