Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21179
Название: Поштова марка як комеморативний інструмент конструювання сучасної дійсності
Другие названия: The postage stamp as a commemorative tool for the construction of modern validity
Авторы: Гришко, Анна
Бабенко, Юлія
Махович, І. А.
Ключевые слова: поштова марка
графічний дизайн
комеморація
postage stamp
graphic design
commemoration
Дата публикации: ноя-2022
Издательство: Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
Библиографическое описание: Гришко А. Поштова марка як комеморативний інструмент конструювання сучасної дійсності / А. Гришко, Ю. Бабенко, І. А. Махович // Молодіжна наука заради миру та розвитку : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої Всесвітньому дню науки, м. Чернівці, 9-11 листопада 2022 року. – Чернівці : Чернівец. нац. ун-т. ім. Ю. Федьковича, 2022. – С. 241-244.
Краткий осмотр (реферат): Дослідження презентує авторське бачення аналізу змістовного та графічного навантаження окремих поштових марок, що були випущені акціонерним товариством "Укрпошта" і його аналогами в деяких країнах світу, протягом розгортання широкомасштабного військового вторгнення рф в Україну. Зокрема, були проаналізовані марки "Русский военный корабль, иди на***!" та похідні від неї "Snake Island" (Гренада), "Русский военный корабль…Все!", "Військові кораблі. Палаюча "Москва" (Нігерія); "Українська Мрія"; "Чмоня"; "Ukrainos laisves gynejams" (Литва); "Пес Патрон" та інші – оглядово. Авторкою визначено ключові риси сюжетних ліній поштових мініатюр: символізм, демократизм, комеморативність; вказано на відмінності концептуального, функціонального і процесуального характеру; визначено основні види візуалізації історичної дійсності (растрова, векторна графіка, живописне зображення); окреслено колористичні пріоритети в поштовій мініатюрі даної тематики; вказано на особливості композиційної побудови рисунку: різноплановість, тональність для передачі об’єму. Отже, дане дослідження доводить актуальність та практичну доцільність використання графічного дизайну в пропам’ятних практиках та ілюструє інформаційний потенціал дослідження даного виду мистецтва. Результати огляду не є вичерпними, що обумовлює необхідність подальшої наукової рефлексії.
The study presents the author's vision of the analysis of the content and graphic load of particular postage stamps that were issued by the joint-stock company "Ukrposhta" and its analogues in some countries of the world, during the deployment of the Russian Federation's large-scale military invasion of Ukraine. In particular, the stamps "Russian warship, go f*** yourself" were analyzed. and its derivatives "Snake Island" (Grenada), "Russian warship... Done!", "Military ships". Burning "Moscow" (Nigeria); "Ukrainian Dream"; "Chmonya"; "Fighters for Ukrainian freedoms" (Lithuania) "Pes Patron" and others – overview. The author identified the key features of the storylines of postal miniatures: symbolism, democracy, and commemoration; conceptual, functional and procedural differences are indicated; the main types of visualisation of historical reality are determined (raster, vector graphics, pictorial image); the colour priorities in the postal miniature of this subject are outlined; the peculiarities of the compositional construction of the drawing are indicated: versatility, tonality to convey volume. Thus, this study proves the relevance and practical expediency of using graphic design in commemorative practices and illustrates the informational potential of researching this art form. The review results are not exhaustive, which makes further scientific reflection necessary.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21179
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Располагается в коллекциях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.