Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21201| Назва: | Педагогічна модель для оптимального онлайн-викладання дизайн-проектування |
| Інші назви: | Pedagogical model for optimal online teaching of design |
| Автори: | Антоненко, Ігор Володимирович |
| Дата публікації: | гру-2022 |
| Видавництво: | International Science Group |
| Бібліографічний опис: | Антоненко І. В. Педагогічна модель для оптимального онлайн-викладання дизайн-проектування / І. В. Антоненко // Current challenges, trends and transformations : proceedings of the XII International scientific and practical conference, Boston, USA, 13-16 December, 2022. – International Science Group, Boston, USA, 2022. – P. 402-405. |
| Короткий огляд (реферат): | Розробити можливу педагогічну модель формування культури проєктної діяльності студентів в умовах онлайн-освіти у вузі. Визначити принципи та педагогічні умови реалізації можливої педагогічної моделі формування культури проєктної діяльності майбутніх дизайнерів в умовах онлайн-викладання творчих дисциплін. Провести емпіричну перевірку можливої моделі навчання за допомогою опитування викладачів та студентів. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21201 |
| Faculty: | Факультет дизайну |
| Department: | Кафедра дизайну інтер'єру і меблів |
| Розташовується у зібраннях: | Матеріали наукових конференцій та семінарів Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 58.pdf | 193,67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.