Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2222
Назва: Formation and development of brand equity of higher education institution
Інші назви: Формування та розвиток бренд-капіталу вищого навчального закладу
Формирование и развитие бренд-капитала высшего учебного заведения
Автори: Shcherbak, V. G.
Marchenko, S. M.
Ключові слова: brand
organizational capital
higher education institution (HEI)
brand equity
бренд
вищий навчальний заклад (ВНЗ)
брендовий капітал
організаційний капітал
организационный капитал
брендовый капитал
высшее учебное заведение (ВУЗ)
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Shcherbak V. G. Formation and development of brand equity of higher education institution / V. G. Shcherbak, S. M. Marchenko // Актуальні проблеми економіки. — 2016. — № 6. — С. 213-222.
Source: Актуальні проблеми економіки
Короткий огляд (реферат): The article presents a methodical approach to assessing the level of development and use of brand equity of HEI, which reflects the relationships and interdependence between the major shares of structural and institutional capital and the possibility of their clear positioning at the educational market.
У статті представлено методичні підходи до оцінювання рівня розвитку і використання бренд-капіталу ВНЗ, що відображає відносини і взаємозалежність основних пропорцій структурного та інституційного капіталу і можливість їх чіткого позиціонування на ринку освітніх послуг.
В статье представлены методические подходы к оценке уровня развития и использования бренд-капитала вузов, отражающие отношения и взаимозависимость основных пропорций структурного и институционального капитала и возможность их четкого позиционирования на рынке образовательных услуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2222
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISSN: 1993-6788
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161004_102.pdf173,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.