Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22747
Title: Prospects of distance education and virtual universities in Ukraine
Other Titles: Перспективи дистанційної освіти та віртуальних університетів в Україні
Authors: Karpovych, I.
Vyshnevska, Maryna
Keywords: distance education
distance learning
virtual university
information technology
дистанційна освіта
дистанційне навчання
віртуальний університет
інформаційні технології
Issue Date: 2022
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Karpovych I. Prospects of distance education and virtual universities in Ukraine / I. Karpovych, M. Vyshnevska // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали IIІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2022 року. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 5-10.
Abstract: The main features and principles of distance education have been characterized, and its advantages have been outlined. The concept of a virtual university has been considered, and the system of its work has been analyzed. The essence of virtual universities is that studying at the faculty is replaced by a list of training courses necessary to obtain a certain educational and qualification level. The university is turning into a global organization, and at the center of the educational process is not the professor who gathers an audience around him, but the student who is served by the professors. In view of this, it should be recognized that the virtual university paradigm significantly changes the cultural environment.
Охарактеризовано основні ознаки та принципи дистанційної освіти, окреслені її переваги. Розглянуто поняття віртуального університету, проаналізована система його роботи. Сутність віртуальних університетів полягає в тому, що навчання на факультеті замінюється списком навчальних курсів, необхідних для отримання певного освітньо-кваліфікаційного рівня. Університет перетворюється на глобальну організацію, а в центрі навчального процесу знаходиться не професор, що збирає навколо себе аудиторію, а студент, якого обслуговують професори. З огляду на це слід визнати, що парадигма віртуального університету суттєво змінює культурне середовище.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22747
Appears in Collections:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatyka2022_V1_P005-010.pdf196,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.