Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22758
Название: | Специфіка дизайну інтер’єрів приміщень закладів освіти в умовах повоєнного відновлення |
Другие названия: | Specifications of the interior design of the premises of educational institutions during post-war reconstruction |
Авторы: | Ященко, М. А. Коновалова, К. О. Шмельова-Нестеренко, О. Є. |
Ключевые слова: | заклади освіти дизайн інтер’єру інтер’єрне середовище навчальний простір візуальний дизайн адаптивний простір післявоєнна відбудова educational institutions interior design interior environment learning space visual design adaptive space post-war reconstruction |
Дата публикации: | 2022 |
Издательство: | Київський національний університет технологій та дизайну |
Библиографическое описание: | Ященко М. А. Специфіка дизайну інтер’єрів приміщень закладів освіти в умовах повоєнного відновлення / М. А. Ященко, К. О. Коновалова, О. Є. Шмельова-Нестеренко // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали IIІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2022 року. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 66-74. |
Краткий осмотр (реферат): | В статті розглянуто особливості сучасних підходів до формування інтер’єрного середовища закладів освіти та можливості їх впровадження в умовах повоєнного відновлення в Україні. Проведено оцінку існуючого підходу до дизайну вітчизняних закладів освіти, проаналізовано зарубіжний досвід організації їх інтер’єру та виділено основні тенденції, які впливають на зміну підходу і відношення до дизайну в освіті. This article considers the features of modern approaches to the formation of the interior environment of educational institutions and the possibilities of their implementation in the conditions of post-war recovery in Ukraine. An assessment of the existing approach to the design of domestic educational institutions was conducted, the foreign experience of their interior organization was analysed, and the main tendencies that affect the change of the approach and the attitude to design in education were specified. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22758 |
Располагается в коллекциях: | Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Innovatyka2022_V1_P066-074.pdf | 579,74 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.