Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22762
Название: Design concept of visual messages based on the city brand identity
Другие названия: Дизайн-концепція візуальних повідомлень на основі фірмового стилю міста
Авторы: Wang, M.
Radchuk, V.
Yezhova, Olga
Pashkevich, Kalina
Ключевые слова: city image design
logo
brand identity
cultural design
ethnic elements
дизайн іміджу міста
логотип
фірмовий стиль
культурний дизайн
етнічні елементи
Дата публикации: 2022
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Design concept of visual messages based on the city brand identity / M. Wang, V. Radchuk, O. Yezhova, K. Pashkevich // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали IIІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2022 року. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 91-96.
Краткий осмотр (реферат): The purpose of the study is analysis and definition of the design concept of visual messages, which based on the development of city brand identity and the factors that influencing the development of city brand identity, and development of proposals for their design of modern solutions. Theoretical and practical research methods were used, namely analysis of scientific and popular literature on the research topic, generalization of approaches to functional-planning and stylistic solutions of city brand identity based on analysis of design experience. The results of the study can be used in their introduction into the modern practice of new city brand identity and in the development of the establishment of cultural image in local city.
Метою дослідження є аналіз та визначення концепції дизайну візуальних повідомлень, яка базується на розробці фірмової ідентичності міста та факторів, що впливають на розробку фірмової ідентичності міста, та розробка пропозицій щодо їх оформлення сучасних рішень. Використовувалися теоретичні та практичні методи дослідження, а саме аналіз наукової та популярної літератури з теми дослідження, узагальнення підходів до функціонально-проєктного та стилістичного вирішення айдентики бренду міста на основі аналізу дизайнерського досвіду. Результати дослідження можуть бути використані при впровадженні в сучасну практику нової міської бренд-ідентичності та в робленні культурного іміджу міста.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22762
Располагается в коллекциях:Кафедра моди та стилю (МС)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Innovatyka2022_V1_P091-096.pdf929,79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.