Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22805
Title: Branding of transport with national symbol
Other Titles: Брендування транспортних засобів національною символікою
Authors: Antoniuk, L.
Barvnichenko, K.
Antonov, O.
Ievseitseva, Olena
Keywords: branding
national brand
advertising services
advertising
vehicles
брендинг
національний бренд
рекламні послуги
реклама
транспортні засоби
Issue Date: 2022
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Branding of transport with national symbol / L. Antoniuk, K. Barvnichenko, O. Antonov, O. S. Ievseitseva // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали IIІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2022 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 5-9.
Abstract: The essence of vehicle branding was considered, the market of advertising services in the format of outdoor advertising was considered, in particular, advertising on vehicles, the features and technologies of its placement were analyzed, the advantages of advertising on public transport were evaluated, the main directions of the development of national branding were determined.
Розглянуто сутність брендування транспортних засобів, розглянуто ринок рекламних послугуг у форматі зовнішньої реклами, зокрема, реклама на транспортних засобах, проаналізовані особливості та технології її розміщення, оцінені переваги реклами саме на громадському транспорті, визначені основні напрями розвитку національного брендингу.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22805
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatyka2022_V2_P005-009.pdf670,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.