Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22806
Назва: Theoretical basics of the strategy of the entry of foreign enterprises to the markets of Ukraine
Інші назви: Теоретичні основи стратегії виходу іноземних підприємств на ринки України
Автори: Bychkova, V.
Puzyrova, Polina
Ключові слова: export
import
foreign economic activity
market entry strategies
enterprises
Ukrainian markets
foreign markets
експорт
імпорт
зовнішньоекономічна діяльність
стратегії виходу на ринки
підприємства
ринки України
зарубіжні ринки
Дата публікації: 2022
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Bychkova V. Theoretical basics of the strategy of the entry of foreign enterprises to the markets of Ukraine / V. Bychkova, P. Puzyrova // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали IIІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2022 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 10-16.
Короткий огляд (реферат): The essence of the main strategies of entry of foreign enterprises to the markets of Ukraine is considered. It was determined that the structuring of strategy development allows to more clearly define the tasks, ways and directions of work and actions to solve the problem of choosing and entering the most promising foreign markets, to assess the opportunities and resources for successful promotion in this market, to determine the necessary conditions for the adaptation of enterprises and their product politician to the conditions of the foreign market. It has been proven that enterprises planning to enter a foreign market must first choose a market, strategy and methods of entering it, as well as adapt the product to the conditions of the new place of sale. It has been established that export, cooperation and integration can be the main strategies for enterprises to enter the foreign market, each of which has its own forms, which diversify further actions, tactics and business relations of economic entities, require different resources in terms of both composition and volume.
Розглянуто сутність основних стратегій виходу іноземних підприємств на ринки України. Визначено, що структурування розробки стратегії дозволяє більш чітко визначити завдання, шляхи та напрямки робіт та дій для вирішення проблеми вибору та виходу на найбільш перспективні зарубіжні ринки, оцінити можливості та ресурси задля вдалого просування на даному ринку, визначити необхідні умови для адаптації підприємств та їх товарних політик до умов зовнішнього ринку. Доведено, що підприємства, що планують вихід на зовнішній ринок, мають, перш за все, обрати ринок, стратегію та методи виходу на нього, а також адаптувати товар відповідно до умов нового місця збуту. Встановлено, що основними стратегіями виходу підприємств на зарубіжний ринок можуть стати експорт, кооперація та інтеграція, кожна з яких має свої форми, що урізноманітнює подальші дії, тактику та ділові стосунки суб’єктів господарювання, потребує різних ресурсів як за складом, так і за обсягом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22806
Розташовується у зібраннях:Кафедра смарт-економіки (СЕ)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2022_V2_P010-016.pdf733,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.