Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22814
Title: During wartime, all brands must be united
Other Titles: У воєнний час всі бренди мають бути об’єднані метою
Authors: Novakovich, M.
Polyvoda, V.
Ievseitseva, Olena
Keywords: brand
branding philosophy
brand attributes
communication
бренд
філософія бренденгу
атрибути бренду
комунікація
Issue Date: 2022
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Novakovich M. During wartime, all brands must be united / M. Novakovich, V. Polyvoda, O. Ievseitseva // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали IIІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2022 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 60-64.
Abstract: The concepts of "brand thinking" and "approaches to communication" are considered, the main goals for brand development are summarized, the conditions for creating a brand during military operations are characterized, the methods of product branding are described, and the global experience of brand creation is analyzed.
Розглянуто поняття "мислення бренду" та "підходи до комунікації", узагальнено основні цілі для розвитку бренду, охарактеризовано умови для створення бренду під час військових дій, описано методи брендування продуктів, проаналізовано світовий досвід створення брендів.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22814
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatyka2022_V2_P060-064.pdf683,22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.