Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 141-150 зі 237.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Політичний маркетинг як новий напрям маркетингового дослідженняГригоревська, Олена Олександрівна; Шевченко, В. Р.
2015Статистичні показники у маркетингуГеселева, Н. В.; Чегренець, Д. В.
2015Вплив елементів маркетингових комунікацій на поведінку споживачаПодольна, В. В.; Бураковець, Е. А.
2015Сучасні стратегії маркетингу та актуальні питання оцінки ризику інвестиційних проектівЗінченко, О. В.; Сайко, К. І.
2015Статистика ринку праці в УкраїніГеселева, Н. В.; Яременко, О. І.
2015Методика визначення собівартості продукціїЗінченко, О. В.; Поліш, С. В.
2015Типи підходів до розвитку брендів компаніїШарко, В. В.; Корчева, О. О.
2015Карта емпатії як метод дослідження споживача цільового сегменту ринку ігристих винГолубьонкова, О. О.; Стафійчук, Д. Д.
2015Особливості розвитку інноваційного маркетингуШарко, В. В.; Маніленко, І. О.
2015Цінова політика міжнародних перевезень вантажуШарко, В. В.; Демидюк, М. А.