Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 141-150 зі 237.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Типи підходів до розвитку брендів компаніїШарко, В. В.; Корчева, О. О.
2015Карта емпатії як метод дослідження споживача цільового сегменту ринку ігристих винГолубьонкова, О. О.; Стафійчук, Д. Д.
2015Особливості розвитку інноваційного маркетингуШарко, В. В.; Маніленко, І. О.
2015Цінова політика міжнародних перевезень вантажуШарко, В. В.; Демидюк, М. А.
2015Етичний маркетинг: сутність і проблеми застосування в УкраїніЗимбалевська, Ю. В.; Линок, І. О.
2015Моделювання вартості підприємства (в контексті брендінгу)Зимбалевська, Ю. В.
2015Вплив системи мерчандайзингу на поведінку споживачаШарко, В. В.; Далевська, Л. А.; Цаплюк, Я. О.
2015Інтернет-маркетинг як інструмент стратегічного розвиткуШарко, В. В.; Кононенко, А. С.
2015Прихована реклама як загроза маркетингового середовищаГрицюта, Н. М.; Геселева, К. О.
2015Інтернет-маркетинг в Україні, проблеми та перспективи розвиткуШарко, В. В.; Зотько, Ю. Ю.