Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26396
Название: Карта емпатії як метод дослідження споживача цільового сегменту ринку ігристих вин
Авторы: Голубьонкова, О. О.
Стафійчук, Д. Д.
Дата публикации: 2015
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Стафійчук Д. Д. Карта емпатії як метод дослідження споживача цільового сегменту ринку ігристих вин / Д. Д. Стафійчук ; наук. кер. О. О. Голубьонкова // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 83.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26396
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2015_P083.pdf139,28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.