Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 191-200 зі 237.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Оптимізація управлінського рішення щодо асортиментної політики підприємства на основі математичного моделюванняЯренко, А. В.; Величко, М. С.
2015Етапи становлення освітнього моніторингуМаковська, О. А.
2015Моделювання вибору оптимальних каналів розподілу посередницьких підприємствЯренко, А. В.
2015Конкурентні переваги в маркетингуЯренко, А. В.; Голота, В. В.
2015Формування маркетингової стратегії на підприємствіЯцишина, Л. К.; Чигарєв, А. Л.
2015Становлення ринку HOD (Home & Office Delivery) в УкраїніЄвсейцева, О. С.; Корнієнко, Ю. О.
2015Розвиток фрилансингу в УкраїніЄвсейцева, О. С.; Потєха, Д. С.
2015CRM-системи в межах управління взаємовідносинами з клієнтамиХоменко, О. І.; Ярошенко, В. А.
2015Оцінка ефективності функціонування маркетингу на підприємствіЧубукова, О. Ю.; Гриппа, І. К.
2015Дослідження сучасного стану Інтернет-реклами у маркетингових комунікаціяхЯренко, А. В.; Ковальова, К. Л.