Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26325
Название: Оцінка ефективності функціонування маркетингу на підприємстві
Авторы: Чубукова, О. Ю.
Гриппа, І. К.
Дата публикации: 2015
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Гриппа І. К. Оцінка ефективності функціонування маркетингу на підприємстві / І. К. Гриппа ; наук. кер. О. Ю. Чубукова // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 17.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26325
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2015_P017.pdf145,8 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.