Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 31-40 зі 237.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Маркетингове середовище як об'єкт дослідженняЗимбалевська, Ю. В.; Дубініна, А. С.
2015Правильна маркетингова стратегія – залог успіху підприємстваГолодонюк, О. М.; Мільчева, В. В.
2015Маркетингові дослідження споживацьких вподобань зернових пластівцівМардар, М. Р.; Зінченко, А. С.
2015Аналіз проблем посилення іміджу підприємства як інструменту досягнення конкурентних перевагІвченко, Є. А.; Рубежанська, Ю. О.; Пятніцькова, А. О.
2015Порівняльна характеристика комп'ютерних програм "1С: Бухгалтерія" та "Фінанси без проблем"Радіонова, Наталія Йосипівна; Мажуга, О. Ю.
2015Оптимізація виробничої програми підприємстваГеселева, Н. В.; Богуславська, М. В.
2015Інноваційні технології Інтернет-маркетингуХоменко, О. І.; Духніч, С. Є.
2015Соціально-культурний вплив реклами на суспільствоЗимбалевська, Ю. В.; Улько, Т. С.
2015Ринок роздрібної торгівлі в умовах кризи та шляхи мінімізації негативного впливуХоменко, О. І.; Сокуренко, Н. В.
2015Маркетингова товарна політика та інновації промислового підприємстваХоменко, О. І.; Мороз, І. О.