Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26366
Название: Аналіз проблем посилення іміджу підприємства як інструменту досягнення конкурентних переваг
Авторы: Івченко, Є. А.
Рубежанська, Ю. О.
Пятніцькова, А. О.
Дата публикации: 2015
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Рубежанська Ю. О. Аналіз проблем посилення іміджу підприємства як інструменту досягнення конкурентних переваг / Ю. О. Рубежанська, А. О. Пятніцькова ; наук. кер. Є. А. Івченко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 58.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26366
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2015_P058.pdf139,35 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.