Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 20.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Людський фактор розвитку інноваційної економікиГеселева, Н. В.; Мельник, Н. В.
2015Project Expert – система підтримки процесу стратегічних рішеньЯренко, А. В.; Аніщенко, А. В.
2015Модель потоку даних аналізу відносної концентраціїЛіп'яніна, Х. В.
2015Indendent component analysis (ICA)Miettinen, P.; Zinchenko, Tetiana
2015Моделювання вартості підприємства легкої промисловості (в контексті брендингу)Зимбалевська, Ю. В.
2015Перспективи міжнародного маркетингу: особливості його прогнозуванняЯренко, А. В.; Вартова, М. В.
2015Аналіз методів оцінки ефективності маркетингових комунікаційПодольна, В. В.
2015Підсистеми маркетингової інформаційної системи: розвиток та перспективи використанняХоменко, О. І.; Яренко, Г. О.
2015Маркетингова інформаційна система та її роль на підприємствіЄвсейцева, О. С.; Дробна, О. П.
2015Маркетингові дослідження в діяльності підприємстваЯренко, А. В.; Колодяжний, Є. О.