Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 20 (Search time: 0.006 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2015Дослідження моделі семантичної мережі доменного простору потенціалів економічної безпеки підприємствУстенко, С. В.; Іванченко, Н. О.
2015Project Expert – система підтримки процесу стратегічних рішеньЯренко, А. В.; Аніщенко, А. В.
2015Управління енергоефективністю підприємстваПронюк, Г. В.
2015Значення інформації в управлінні маркетинговою діяльністю на сучасному етапі розвитку УкраїниЯренко, А. В.; Рамола, М.-К. П.
2015Маркетингова інформаційна система та її роль на підприємствіЄвсейцева, О. С.; Дробна, О. П.
2015Методи оптимізації: основні поняття, класифікаціяГеселева, Н. В.; Лугиня, Р. О.
2015Перспективи міжнародного маркетингу: особливості його прогнозуванняЯренко, А. В.; Вартова, М. В.
2015STS-маркетинг як основа сучасного стратегічного маркетингуПодольна, В. В.; Ярошенко, В. А.
2015Модель потоку даних аналізу відносної концентраціїЛіп'яніна, Х. В.
2015Проблеми підвищення інноваційного потенціалу підприємстваЗаріцька, Н. М.; Редько, М. В.