Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 131-140 зі 150.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Сторітеллінг у сучасному маркетингуМеркулова, Д. Д.; Євсейцева, О. С.
2016"Таємний покупець" як метод маркетингового дослідженняКоломієць, К. Ю.; Євсейцева, О. С.
2016Особливості брендів-лідерівКачур, С. В.; Євсейцева, О. С.
2016Вплив стратегічного управління обліку на оптимізацію попитуКісіль, О. В.; Радіонова, Наталія Йосипівна
2016Розвиток брендингу в УкраїніКокорева, А. В.; Євсейцева, О. С.
2016Соціальні мережі та їх значення в маркетингуАсянова, А. Р.; Євсейцева, О. С.
2016Роль реклами в комерційній діяльностіПроценко, В. О.; Євсейцева, О. С.
2016Стратегія фірми і типи стратегій бізнесуКотенко, Я. В.
2016Дослідження стратегій створення університетів світового рівняЯренко, Г. О.; Хоменко, О. І.
2016Оцінювання ефективності маркетингової діяльності промислового підприємстваВечтомова, І. І.; Ніценко, В. С.