Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 150.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Система управління організацією в умовах "організаційних метафор". Порівняння підходів Ф. Гуіяра, Дж. Келлі та Р. Дж. Балока, Д. БаттенаДрагомарецька, А. В.
2016Особливості використання латерального маркетингуМалинка, О. Я.
2016Спонтанні покупки: слабке місце споживачаКоростинська, Н. Р.; Євсейцева, О. С.
2016Сторітеллінг у сучасному маркетингуМеркулова, Д. Д.; Євсейцева, О. С.
2016Оцінювання ефективності маркетингової діяльності промислового підприємстваВечтомова, І. І.; Ніценко, В. С.
2016Стан розвитку мерчандайзингу в УкраїніЖеліховський, М. С.; Забурмеха, Є. М.
2016Маркетингова стратегія просування продукціїПруднікова, Н. В.; Яренко, А. В.
2016Теортичні аспекти маркетингу відносинКарапіщенко, Л. В.; Забурмеха, Є. М.
2016Способи оцінювання результативності маркетингової діяльностіОлійник, О. С.; Геселева, Н. В.
2016Стан та тенденції розвитку сільських територій Кіровоградської областіГончар, Т. І.; Осадча-Фіц, Л. С.