Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 61-70 зі 150.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Аналіз конкурентних сил на ринку ігристих вин УкраїниЩеголькова, А. Є.; Брайко, М. Г.
2016Вибір стратегії розвитку компанії на ринку на прикладі ПрАТ "ОдесаВинПром"Мільчева, В. В.; Голодонюк, О. М.
2016Теортичні аспекти маркетингу відносинКарапіщенко, Л. В.; Забурмеха, Є. М.
2016Аналіз конкурентного середовища на українському ринку ігристих винЖук, Д. О.; Брайко, М. Г.
2016Аналіз заходів стимулювання збуту в ресторанах швидкого харчування м. КиєваСтеценко, Г. С.; Подольна, В. В.
2016Конкурентна стратегія і ціноутворенняСемчишина, Н. А.; Бичікова, Л. А.
2016Історія та значення економічної кібернетикиВережак, Ю. В.; Геселева, Н. В.
2016Головні принципи рекламного текстуРибак, Д. К.; Євсейцева, О. С.
2016Сутність і значення крауд-маркетингу у просуванні товарів (послуг) та компанійОлійник, А. О.; Ковальчук, С. В.
2016Особливості використання латерального маркетингуМалинка, О. Я.