Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 150.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Головні принципи рекламного текстуРибак, Д. К.; Євсейцева, О. С.
2016Клієнтоорієнтованість – сучасне спрямування маркетингової концепціїКовальчук, С. В.
2016Інтернет-брендинг як сучасний засіб маркетингових комунікаційСінілкіна, А. В.; Янковець, Т. М.
2016Дослідження стратегій створення університетів світового рівняЯренко, Г. О.; Хоменко, О. І.
2016Event-marketing як іструмент маркетингових комунікаційЧегренець, Д. В.; Зимбалевська, Ю. В.
2016Використання методів оцінювання ефективності маркетингової діяльностіМаслюк, Л. Л.; Воронкова, Т. Є.
2016Етапи становлення та розвитку маркетингу в УкраїніРуденко, М. Б.; Євсейцева, О. С.
2016Системи підтримки прийняття рішень, які засновані на аналізі ієрархічних процесівСиволап, Ю. В.; Геселева, Н. В.
2016Всебічне дослідження товару методом SWOT-аналізу на прикладі бездріжджового хлібаШтемпель, Т. М.; Мардар, М. Р.
2016Eventmarketing, як сучасний і ефективний інструмент маркетингуСторчеусов, В. В.; Ковальчук, С. В.