Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23071
Название: Дизайн та розробка анімаційного ролика на просторах медіаринку
Другие названия: Design and development of an animated video in the media market space
Авторы: Тименко, Володимир Петрович
Гукова, В. Ю.
Ключевые слова: комп’ютерна анімація
комп’ютерна графіка
реклама
етапи
методи
принципи
анімаційний ролик
computer animation
computer graphics
advertising
stages
methods
principles
animation video
Дата публикации: 2022
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Гукова В. Ю. Дизайн та розробка анімаційного ролика на просторах медіаринку : дипломна магістерська робота за спеціальністю 022 Дизайн / В. Ю. Гукова ; наук. кер. В. П. Тименко ; рец. А. Шаура. – Київ : КНУТД, 2022. – 112 с.
Краткий осмотр (реферат): У дипломній роботі надані результати дослідження особливостей проєктування анімаційного рекламного ролика для медіаринку. Уточнено сутність понять "анімації", "моушн-дизайн", "мультимедійний дизайн". Виявлено специфіку комп’ютерної анімації, яка зумовлена необхідністю передавати глядачеві сутність анімаційного твору, його програмування і особливість середовища, що дозволяє глядачеві почуватися вільним у створеному віртуальному просторі. Специфіка моушн-дизайну є створення анімації з використанням 2D та 3D-графіки. Зазначено, що моушн-дизайн у поєднанні із звуковим дизайном є синтезом нової якості – мультимедійним дизайном, зорієнтованим на комунікацію (інтерактивність) із користувачами інтерфейсів. Проведено теоретичні дослідження історичного розвитку комп’ютерної графіки в відео продуктах для медіаринку. Виокремлено 90-ті роки, коли повністю було прибрано відмінність між комп’ютерною графікою та обробкою зображення. Комп’ютерна графіка стала зорієнтованою переважно на векторні дані, а обробка зображень стала вагомою частиною піксельної графіки. Визначено актуальність реклами за рахунок анімаційного ролика. Зазначено, що одним із найпродуктивніших типів є 2D та 3D анімаційне зображення (моушн-дизайн), в концепцію якого покладено рекламне повідомлення. Зроблено висновок, що рекламні відео є інформативними для інтернет-порталів, а також сприяють сюжетності телевізійного перегляду. Наведено класифікацію ілюстрованої реклами на медіаринку: за дизайном продукції, географічними знаками, групами споживачів, їх кількістю тощо. Розглянуто основні етапи проєктування 2D та 3D анімаційних роликів. Визначено їх етапи та особливості відповідно до технологічного процесу. Виявлено основні методи та технологічні принципи проєктування анімаційного рекламного відео. На основі проведених досліджень визначено характерні особливості анімації та дизайну відеоролика для медіаринка. Розроблено анімаційний рекламний ролик в рамках проєкту доставки поштових посилок "Fast delivery".
The thesis presents the results of research into the features of designing an animated commercial for the media market. The essence of the concepts "animation", "motion design", "multimedia design" has been clarified. The specificity of computer animation is revealed, which is caused by the need to convey to the viewer the essence of the animated work, its programming and the peculiarity of the environment, which allows the viewer to feel free in the created virtual space. The specificity of motion design is the creation of animation using 2D and 3D graphics. It is noted that motion design in combination with sound design is synthesis of a new quality - multimedia design oriented towards communication (interactivity) with user interfaces. Theoretical studies of the historical development of computer graphics in video products for the media market have been conducted. The 90s are singled out, when the distinction between computer graphics and image processing was completely removed. Computer graphics became oriented mainly to vector data, and image processing became a significant part of pixel graphics. The relevance of advertising due to the animated video was determined. It is noted that one of the most productive types is a 2D and 3D animated image (motion design), in the concept of which an advertising message is placed. It was concluded that advertising videos are informative for Internet portals, and also contribute to the content of television viewing. The classification of illustrated advertising on the media market is given: by product design, geographical signs, consumer groups, their number, etc. The main stages of designing 2D and 3D animation videos are considered. Their stages and features are defined in accordance with the technological process. The main methods and technological principles of designing an animated advertising video are revealed. On the basis of the conducted research, the characteristic features of animation and video design for the media market have been determined. An animated commercial was developed as part of the "Fast delivery" postal parcel delivery project.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23071
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мультимедійного дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Магістерський рівень

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Dyplom022_Hukova_Tymenko.pdf4,93 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.