Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 101-110 зі 171.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Недоліки застосування маркетингових комунікацій на підприємствах споживчого ринку УкраїниЯренко, А. В.; Дмітрова, М. В.
2014Ефективне використання влади у каналах розподілуЯренко, А. В.; Колодяжний, Є. О.
2014Позиціонування як метод конкурентної боротьби на ринку транспортних послугЗоріна, О. І.; Гончаренко, Д. С.
2014Роль ціноутворення у формуванні маркетингової політики підприємстваКовальчук, С. В.; Тимофєєв, Д. Г.
2014Паблик рилейшнз як спосіб просування товарівЄвсейцева, О. С.; Кретова, Д. В.
2014Оптимізація медіабюджетуЄвсейцева, О. С.; Гончаренко, А. О.
2014Співробітник компанії – агент з просування брендуЄвсейцева, О. С.; Вартова, М. В.
2014Перспективи розвитку сучасних інформаційних систем і технологій в маркетингуЗабурмеха, Є. М.; Забурмеха, Л. І.
2014Методи формування попиту і стимулювання збутуНаумова, О. Е.; Колєнова, К. О.
2014Управління механізмом амортизації на основі вартості життєвого циклуДикань, В. Л.; Шевченко, М. Ю.