Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 71-80 зі 171.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Девід Аакер – основоположник брендингуЄвсейцева, О. С.; Золотарьова, Я. М.
2014Виявлення і вивчення основних тенденцій та особливостей розвитку туристичного ринкуБойко, Р. В.; Васильчук, В. О.
2014Застосування інформаційних систем у маркетинговій діяльності корпорації ROSHENКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Євдоченко, В. А.
2014Тенденції розвитку підприємств легкої промисловості України: маркетинговий підхідКовальчук, С. В.; Хмарська, І. А.
2014Аналіз збутової діяльності підприємства та визначення напрямів її покращенняКовальчук, С. В.; Горчиця, О. М.
2014Директ-маркетинг – найбільш ефективний спосіб маркетингуЄвсейцева, О. С.; Майданюк, Д. В.
2014Особливості комунікаційної діяльності на ринку рекламних послугПодольна, В. В.; Меліхова, А. І.
2014Використання концепції життєвого циклу для вирішення проблем інвестиційного розвитку залізничного транспортуКалабухін, Ю. Є.; Ткаченко, В. В.
2014Ефективність маркетингової діяльності підприємстваЯцишина, Л. К.; Дячок, А. Г.
2014Маркетингова стратегія підприємства в умовах кризиГамалій, В. Ф.; Гончаренко, Л.