Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24206
Название: Маркетингова стратегія підприємства в умовах кризи
Авторы: Гамалій, В. Ф.
Гончаренко, Л.
Дата публикации: 2014
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Гончаренко Л. Маркетингова стратегія підприємства в умовах кризи / Л. Гончаренко ; наук. кер. В. Ф. Гамалій // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 37.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24206
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2014_P037.pdf137,66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.