Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 21-30 из 169.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Доцільність використання мерчандайзингу в готельному бізнесіЛазуткіна, А. В.; Карплюк, А. М.
2014Конкурентоспроможність продукції авіаційної промисловості України на світовому ринкуЛойко, В. В.; Кияшко, А. Ю.
2014Маркетингове дослідження молочного ринку УкраїниЯренко, А. В.; Мелещенко, Ю. С.
2014Роль маркетингу в управлінні бажаннями та потребами людейЗимбалевська, Ю. В.; Холіна, Ю. Ю.
2014Напрями підвищення конкурентоспроможності ВАТ "ТриО" на ринку жіночого взуттяЯренко, А. В.; Карпенко, І. В.
2014Кластеризація як спосіб диверсифікації інвестиційРедько, М. В.; Ольшанський, Г. В.
2014SMM як інструмент просування в маркетингуГеселева, Н. В.; Вознюк, Л. О.
2014Підходи до визначення ризиків у маркетингуГеселева, Н. В.; Євдоченко, В. А.
2014Чинники конкурентоспроможності вищих навчальних закладівТарасенко, І. О.; Нефедова, Т. М.
2014Емоційний зміст брендуЄвсейцева, О. С.; Таран, Е. В.