Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24555
Название: Доцільність використання мерчандайзингу в готельному бізнесі
Авторы: Лазуткіна, А. В.
Карплюк, А. М.
Дата публикации: 2014
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Карплюк А. М. Доцільність використання мерчандайзингу в готельному бізнесі / А. М. Карплюк ; наук. кер. А. В. Лазуткіна // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 133.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24555
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2014_P133.pdf137,99 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.