Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23131
Название: Особливості дизайну сучасних музичних афіш: порівняльний аналіз
Другие названия: Design features of modern music posters: a comparative analysis
Авторы: Колісник, О. В.
Приходько, Ірина Вадимівна
Ключевые слова: графічний дизайн
реклама
композиційні прийоми
рекламний плакат
афіша
музична індустрія
graphic design
advertising
compositional techniques
advertising poster
poster
music industry
Дата публикации: 2022
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Приходько І. В. Особливості дизайну сучасних музичних афіш: порівняльний аналіз : дипломна магістерська робота за спеціальністю 022 Дизайн / І. В. Приходько ; наук. кер. О. В. Колісник ; рец. А. П. Дубрівна. – Київ : КНУТД, 2022. – 130 с.
Краткий осмотр (реферат): У дипломній роботі надані результати дослідження музичних плакатів як соціокультурного явища, визначене їх практичне та художнє значення, виокремлені їх особливості з точки зору індустрії дизайну та музики. Проаналізовані музичні плакати США та Великої Британії другої половини ХХ – початку ХХІ ст. та стильові і дизайнерські рішення, що використовуються при їх створенні. Надано аналіз аспектів становлення та розвитку музичних афіш, як специфічного напряму графічного дизайну; визначено оптимальні техніки та прийоми у їх створенні залежно від жанрової та субкультурної специфіки. Проаналізовані сучасні тенденції розвитку афіш, а також виділені ключові технічні та естетичні моменти їх створення.
The thesis presents the results of the study of music posters as a socio-cultural phenomenon, their practical and artistic significance is determined; their design features are highlighted from the point of view of the design and the music industry. The study analyzes music posters of the USA and the Great Britain (Second half of the 20th – beginning of the 21st century) and the spesific style and design solutions used in their creation. An analysis of aspects of the formation and development of music posters as a specific direction of graphic design is provided; optimal techniques for their creation are determined depending on genre and subcultural specificity. Modern trends in the development of posters are analyzed; the key technical and aesthetic points of their creation are highlighted.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23131
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра графічного дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Магістерський рівень

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Dyplom022_Prykhodko_Kolisnyk.pdf10,25 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.