Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23133
Название: Сучасні тенденції в айдентиці та рекламі компаній з розробки ігор
Другие названия: Current trends in game development company identity and advertising
Aktualne trendy w tożsamości i reklamie firm zajmujących się tworzeniem gier
Авторы: Колісник, О. В.
Болдирева, Ольга
Ключевые слова: айдентика
реклама
дизайн
Інтернет-реклама
логотип
веб-банер
рекламний банер
дизайн-проєкт
identity
advertising
design
Internet advertising
logo
web banner
advertising banner
design project
tożsamość
reklama
projekt
reklama internetowa
baner internetowy
baner reklamowy
projekt projektowy
Дата публикации: 2022
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Болдирева О. А. Сучасні тенденції в айдентиці та рекламі компаній з розробки ігор : дипломна магістерська робота за спеціальністю 022 Дизайн / О. А. Болдирева ; наук. кер. О. В. Колісник ; рец. А. П. Дубрівна. – Київ : КНУТД, 2022. – 119 с.
Краткий осмотр (реферат): У магістерській роботі надані результати дослідження особливостей дизайн-проєктування айдентики та реклами. Досліджено сутність айдентики та реклами, їх види та особливості. Проаналізовано функціональні та візуальні особливості дизайну реклами ігор, що розміщують на просторах Інтернету, з акцентом на банерній рекламі. Виявлено головні аспекти дизайну та розміщення Інтернет-реклами. Проаналізовано роль айдентики та реклами в просуванні компанії на ринку. Виявлені актуальні і застарілі рішення в дизайні айдентики та сучасні тенденції, які набули значущості в просуванні продукції компанії. Розроблено серію веб-банерів до гри та айдентику для компанії з розробки ігор КВЕСТ.
The master's thesis presents the results of research into the peculiarities of identity and advertising design. The essence of identity and advertising, their types and features have been studied. The functional and visual features of the design of advertising of games posted on the Internet are analyzed, with an emphasis on banner advertising. The main aspects of the design and placement of Internet advertising are revealed. The role of identity and advertising in promoting the company on the market is analyzed. Current and outdated solutions in identity design and modern trends that have gained significance in the promotion of the company's products have been identified. Designed a series of web banners for the game and an identity for the game development company QUEST.
Praca magisterska przedstawia wyniki badań nad specyfiką projektowania tożsamości i reklamy. Zbadano istotę tożsamości i reklamy, ich rodzaje i cechy. Analizie poddano cechy funkcjonalne i wizualne projektów reklam gier zamieszczanych w Internecie, ze szczególnym uwzględnieniem reklamy banerowej. Ujawniono główne aspekty projektowania i umieszczania reklamy internetowej. Przeanalizowano rolę tożsamości i reklamy w promowaniu firmy na rynku. Zidentyfikowano aktualne i przestarzałe rozwiązania w zakresie projektowania tożsamości oraz nowoczesne trendy, które nabrały znaczenia w promocji produktów firmy. Zaprojektował serię banerów internetowych do gry oraz identyfikację wizualną dla firmy zajmującej się tworzeniem gier QUEST.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23133
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра графічного дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Магістерський рівень

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Dyplom022_Boldyreva_Kolisnyk.pdf3,7 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.