Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23141
Название: Гейміфікація як засіб підвищення мотивації навчання студентів комп’ютерних спеціальностей
Другие названия: Gamification as a means of increasing the motivation of students of computer specialties
Авторы: Арістова, Н. О.
Махович, І. А.
Ключевые слова: гейміфікація
gamification
learning English
Дата публикации: 2023
Издательство: "Видавництво Людмила"
Библиографическое описание: Арістова Н. О. Гейміфікація як засіб підвищення мотивації навчання студентів комп’ютерних спеціальностей / Н. О. Арістова, І. А. Махович // Світ дидактики: дидактика в сучасному світі : збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Київ, 22-23 листопада 2022 року. – Київ : "Видавництво Людмила", 2023. – С. 201-204.
Краткий осмотр (реферат): Розглядається поняття гейміфікації в контексті освітнього процесу та його вплив на мотивацію студентів комп'ютерних спеціальностей. Українські дослідники вважають, що гейміфікація є інструментом, який сприяє формуванню активної професійної поведінки майбутніх фахівців ІТ-галузі та змінює поведінку людини відповідно до певних освітніх цілей. Застосування гейміфікації в освітньому процесі сприяє підвищенню пізнавального інтересу та позитивного ставлення до освітньої діяльності студентів. Також наводяться приклади застосування гейміфікації в підготовці майбутніх фахівців ІТ-галузі.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23141
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Располагается в коллекциях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гейміфікація_Дидактика_2022.pdf972,44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.