Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23141
Назва: Гейміфікація як засіб підвищення мотивації навчання студентів комп’ютерних спеціальностей
Інші назви: Gamification as a means of increasing the motivation of students of computer specialties
Автори: Арістова, Наталія Олександрівна
Махович, І. А.
Ключові слова: гейміфікація
gamification
learning English
Дата публікації: 2023
Видавництво: "Видавництво Людмила"
Бібліографічний опис: Арістова Н. О. Гейміфікація як засіб підвищення мотивації навчання студентів комп’ютерних спеціальностей / Н. О. Арістова, І. А. Махович // Світ дидактики: дидактика в сучасному світі : збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Київ, 22-23 листопада 2022 року. – Київ : "Видавництво Людмила", 2023. – С. 201-204.
Короткий огляд (реферат): Розглядається поняття гейміфікації в контексті освітнього процесу та його вплив на мотивацію студентів комп'ютерних спеціальностей. Українські дослідники вважають, що гейміфікація є інструментом, який сприяє формуванню активної професійної поведінки майбутніх фахівців ІТ-галузі та змінює поведінку людини відповідно до певних освітніх цілей. Застосування гейміфікації в освітньому процесі сприяє підвищенню пізнавального інтересу та позитивного ставлення до освітньої діяльності студентів. Також наводяться приклади застосування гейміфікації в підготовці майбутніх фахівців ІТ-галузі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23141
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гейміфікація_Дидактика_2022.pdf972,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.