Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23371
Назва: Місце і роль Wellbeing в корпоративній стратегії управління
Інші назви: The place and role of Wellbeing in the corporate strategy
Автори: Вартанова, О. В.
Маляренко, Ія Сергіївна
Ключові слова: благополуччя
персонал
програма
корпоративна стратегія Wellbeing
ефективність
Wellbeing
staff
program
Wellbeing corporate strategy
efficiency
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Вартанова О. В. Місце і роль Wellbeing в корпоративній стратегії управління [Електронний ресурс] / О. В. Вартанова, І. С. Маляренко // Інфраструктура ринку. – 2023. – Вип. 71. – С. 200-206. – Режим доступу: http://www.market-infr.od.ua/uk/71-2023
Source: Інфраструктура ринку
Market Infrastructure
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено питанням місця і ролі забезпечення Wellbeing в корпоративному управлінні. Обґрунтовано значення Wellbeing-заходів з в корпоративному управлінні та його наслідки для компанії. Реалізація корпоративної стратегії Wellbeing сприяє покращенню фізичного здоров'я, психологічного комфорту, фінансовому благополуччю та соціальній взаємодії співробітників, членів команд та колективу в цілому, підвищенню продуктивності і результативності праці, лояльності персоналу, що сприятиме довгостроковому успіху компанії. Визначено місце Wellbeing в системі корпоративного управління, показано її зв'язок з HR-стратегією компанії. Запропоновано послідовність формування корпоративної стратегії Wellbeing. Розкрито сутність етапів програми забезпечення Wellbeing в системі корпоративного управління. Наголошено, що реалізація корпоративної стратегії Wellbeing в корпоративному управлінні створює позитивне та продуктивне робоче середовище та сприятиме довгостроковому успіху компанії.
The article is devoted to issues of the place and role of ensuring wellbeing in corporate management. The significance of wellbeing measures in corporate management and its consequences for the company are substantiated. The corporate strategy of wellbeing is defined as a comprehensive integrated corporate program for ensuring the wellbeing of employees, aimed at forming sustainable competitive advantages of the company and personnel in the HR market, creating a positive image and brand of the employer by promoting corporate values, creating a favourable environment and incentives for the development of each member of the team, ensuring financial wellbeing, fostering corporate care. The implementation of the corporate strategy of wellbeing contributes to the improvement of physical health, psychological comfort, financial wellbeing and social interaction of employees, team members and the collective as a whole, increasing productivity and work efficiency, staff loyalty, which will contribute to the long-term success of the company. Overall, implementing a corporate wellbeing strategy requires a thoughtful and comprehensive approach that involves assessing the current state of wellbeing, developing a detailed plan, communicating the strategy, implementing initiatives, and regularly evaluating and adjusting the strategy. The place of wellbeing in the corporate management system is defined, its connection with the company's HR strategy is shown. The sequence of forming the wellbeing corporate strategy is proposed, which includes marketing research of the HR market and requirements for job seekers, as well as the requirements of job seekers and employment conditions, goals, objectives and directions for the implementation of the wellbeing corporate strategy, the strategic program for the implementation of the wellbeing corporate strategy and its tools, control and adjusting the implementation of the wellbeing corporate strategy Program. The essence of the stages of the wellbeing program in the corporate management system is revealed. It was emphasized that the implementation of the wellbeing corporate strategy in corporate management creates a positive and productive working environment and will contribute to the long-term success of the company.
DOI: 10.32782/infrastruct71-35
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23371
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра управління та смарт-інновацій
ISSN: 2519-2868 (online)
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
37.pdf233,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.