Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23800
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВартанова, О. В.-
dc.contributor.authorЦалко, Т. Р.-
dc.date.accessioned2023-06-29T10:24:53Z-
dc.date.available2023-06-29T10:24:53Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВартанова О. В. Споживча поведінка: ревіталізація концепції і стрижневі моделі [Електронний ресурс] / О. В. Вартанова, Т. Р. Цалко // Економіка та суспільство. – 2023. – Вип. 50. – Режим доступу: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2393uk
dc.identifier.issn2524-0072 (online)uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23800-
dc.description.abstractСтаттю присвячено ревіталізації концепції споживчої поведінки та її стрижневим моделям. Споживчу поведінку традиційно розуміють як сукупність цілераціональних оптимізаційних або максимізаційних дій людини, пов’язаних із вибором найвигіднішої альтернативи. Проте сучасні дослідження доводять переважно ірраціональний, а точніше "передбачувано ірраціональний" характер споживчої поведінки. Компонентами споживчої поведінки є: усвідомленість або неусвідомленість поведінки споживача; мета споживчої поведінки та її основний сенс, детермінованість споживчої поведінки особистісними психоемоційними чинниками та особливостями мислення споживача ("чорний ящик" свідомості споживача). "Чорний ящик" свідомості споживача містить індивідуальні характеристики споживача і процес прийняття рішення. Усі спонукальні фактори, проходячи через "чорний ящик" свідомості споживача, знаходять відображення у його відповідній реакції. Уточнено розуміння споживчої поведінки як поєднання раціональних та ірраціональних когніций та поведінкових проявів у прийнятті споживчих рішень та задоволенні потреб індивіда в ситуаціях активних соціальних комунікацій, обмеженості ресурсів та когнітивної перевантаженості індивідів.uk
dc.description.abstractThe article is discus to the revitalization of the concept of consumer behavior and its core models. From the point of view of the convergence of various fields of science and practice, consumer behavior can be defined as the conscious or unconscious behavior of an economic subject, aimed at satisfying one's own rational or irrational motives, needs and desires and determined by personal psycho-emotional factors and features thinking, which is aimed at choosing the best alternative from the individual's point of view and conscious rejection of others. Modern investigations prove the mostly irrational, or rather "presumably irrational" nature of consumer behavior. According to the results of the research, it was established that the majority of respondents have a high level (76.9%) of subjective rationality and an average level of readiness for risk (60.0%), which determines their economic behavior: 64.8% of people have an average level of rationality of the distribution of funds, 72.3% – a high level of orientation to the opinion of others; 20.0% – a high level of flexibility in the choice of goods (rational features); 23.07 – a high level of formation of the "buying as getting what you want" factor (66.15%) (an irrational sign of economic behavior). The components of consumer behavior are: awareness or unawareness of consumer behavior; the purpose of consumer behavior and its main meaning, the determination of consumer behavior by personal psycho-emotional factors and features of the consumer's thinking ("black box" of the consumer's consciousness). The "black box" of the consumer's consciousness contains individual characteristics of the consumer and the decision-making process. All motivating factors, passing through the "black box" of the consumer's consciousness, are reflected in its corresponding reaction. As a result of this research, the understanding of consumer behavior as a combination of rational and irrational cognitions and behavioral manifestations in making consumer decisions and satisfying individual needs in situations of active social communications, limited resources and cognitive overload of individuals has been clarified.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectірраціональністьuk
dc.subjectкогніціїuk
dc.subjectконцепціяuk
dc.subjectмоделіuk
dc.subjectспоживча поведінкаuk
dc.subjectраціональністьuk
dc.subjectповедінкаuk
dc.subjectпсихологічні факториuk
dc.subjectчорний ящикuk
dc.subjectirrationalityuk
dc.subjectcognitionsuk
dc.subjectconceptuk
dc.subjectmodelsuk
dc.subjectconsumer behavioruk
dc.subjectrationalityuk
dc.subjectbehavioruk
dc.subjectpsychological factorsuk
dc.subjectblack boxuk
dc.titleСпоживча поведінка: ревіталізація концепції і стрижневі моделіuk
dc.title.alternativeConsumer behavior: revitalization of the concept and key modelsuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorVartanova, Olena-
local.contributor.altauthorTsalko, Tatiana-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceЕкономіка та суспільствоuk
local.sourceEconomy and Societyuk
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра управління та смарт-інноваційuk
local.identifier.doi10.32782/2524-0072/2023-50-36uk
local.identifier.urihttps://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2393uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2393-Текст-статті-2308-1-10-20230529.pdf287,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.