Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 11-20 зі 148.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Шляхи удосконалення діяльності українських торговельно-посередницьких фірм в умовах діджиталізаціїОпалько, В. В.; Дорошенко, В. В.
2023Таргетингова реклама: переваги та недолікиЄвсейцева, О. С.; Крижанівський, М. А.
2023Роль антикризового маркетингу в системі стратегічного управління підприємствомГринчук, Ю. С.; Повар-Бобровська, І. В.
2023Інтернет-маркетолог: обов'язки, вимогиЄвсейцева, О. С.; Заркуа, К. О.
2023Особливості логотипів та їх створення в маркетингу в умовах нейромережСаюн, А. О.; Угнівенко, Д. О.
2023Маркетингова стратегія промислового підприємстваСаюн, А. О.; Сіренко, В. Ю.
2023Управління прибутком підприємств з урахуванням його видового складуКасич, Алла Олександрівна; Астахов, Н. А.
2023Сучасні маркетингові діджитал-стратегії брендів шоколаду: кращі практики для українського бізнесуРедько, К. І.
2023Управління ціновою політикою підприємстваКасич, Алла Олександрівна; Герасименко, В. К.
2023Навчання підприємництву: досвід трансформаційних економікБаніт, Ю. С.