Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23898
Название: Процес та етапи формування нового продукту
Авторы: Квіта, Г. М.
Бражнік, К. А.
Дата публикации: 2023
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Бражнік К. А. Процес та етапи формування нового продукту / К. А. Бражнік ; наук. кер. Г. М. Квіта // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 30 березня 2023 року. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 85-86.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23898
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
DOMIN_2023_P085-086.pdf214,92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.