Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23899
Название: Особливості формування маркетингової інформаційної системи
Авторы: Євсейцева, О. С.
Ванєєв, І. Д.
Дата публикации: 2023
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Ванєєв І. Д. Особливості формування маркетингової інформаційної системи / І. Д. Ванєєв ; наук. кер. О. С. Євсейцева // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 30 березня 2023 року. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 86-88.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23899
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
DOMIN_2023_P086-088.pdf223,9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.