Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24040
Название: Геомаркетинг: напрям маркетингового аналізу
Авторы: Євсейцева, О. С.
Тимошенко, С. Ю.
Дата публикации: 2023
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Євсейцева О. С. Геомаркетинг: напрям маркетингового аналізу / О. С. Євсейцева, С. Ю. Тимошенко // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2023 року. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 87-89.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24040
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
IMPER_2023_P087-089.pdf350,16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.