Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24043
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарасенко, І. О.-
dc.contributor.authorМігалатій, О. В.-
dc.date.accessioned2023-07-24T12:16:03Z-
dc.date.available2023-07-24T12:16:03Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТарасенко І. О. Маркетинг інновацій як ключовий чинник конкурентоспроможності підприємств в умовах цифровізації / І. О. Тарасенко, О. В. Мігалатій // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2023 року. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 95-98.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24043-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleМаркетинг інновацій як ключовий чинник конкурентоспроможності підприємств в умовах цифровізаціїuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2023-04-25-
local.conference.nameІмперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку-
local.conference.sectionМаркетингова освіта в епоху цифровізаціїuk
Розташовується у зібраннях:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IMPER_2023_P095-098.pdf347,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.