Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24043
Title: Маркетинг інновацій як ключовий чинник конкурентоспроможності підприємств в умовах цифровізації
Authors: Тарасенко, І. О.
Мігалатій, О. В.
Issue Date: 2023
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Тарасенко І. О. Маркетинг інновацій як ключовий чинник конкурентоспроможності підприємств в умовах цифровізації / І. О. Тарасенко, О. В. Мігалатій // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2023 року. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 95-98.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24043
Appears in Collections:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IMPER_2023_P095-098.pdf347,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.