Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24044
Название: Актуальні аспекти маркетингового управління в умовах цифровізації
Авторы: Тарасенко, І. О.
Казнодій, В. О.
Дата публикации: 2023
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Тарасенко І. О. Актуальні аспекти маркетингового управління в умовах цифровізації / І. О. Тарасенко, В. О. Казнодій // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2023 року. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 99-101.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24044
Располагается в коллекциях:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
IMPER_2023_P099-101.pdf343,21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.