Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24048
Название: ЗСП як сучасний інструмент маркетолога
Авторы: Квіта, Г. М.
Вяткін, О. В.
Дата публикации: 2023
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Квіта Г. М. ЗСП як сучасний інструмент маркетолога / Г. М. Квіта, О. В. Вяткін // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2023 року. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 111-114.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24048
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
IMPER_2023_P111-114.pdf564,17 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.