Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24049
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПономаренко, Ігор Віталійович-
dc.contributor.authorМарченко, П. О.-
dc.date.accessioned2023-07-24T12:29:39Z-
dc.date.available2023-07-24T12:29:39Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПономаренко І. В. Інтернет-маркетинг як складова маркетингової стратегії підприємства / І. В. Пономаренко, П. О. Марченко // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2023 року. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 114-117.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24049-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleІнтернет-маркетинг як складова маркетингової стратегії підприємстваuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2023-04-25-
local.conference.nameІмперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку-
local.conference.sectionМаркетингова освіта в епоху цифровізаціїuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IMPER_2023_P114-117.pdf510,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.