Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24049
Title: Інтернет-маркетинг як складова маркетингової стратегії підприємства
Authors: Пономаренко, Ігор Віталійович
Марченко, П. О.
Issue Date: 2023
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Пономаренко І. В. Інтернет-маркетинг як складова маркетингової стратегії підприємства / І. В. Пономаренко, П. О. Марченко // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2023 року. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 114-117.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24049
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IMPER_2023_P114-117.pdf510,31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.